Preskoči na glavni sadržaj
Custom Search

Raznobojni cvijetovi sa stranice Apple Blossom Dreams

www.appleblossomdreams.com


Danas mi se pogled zaustavio na ovoj prekrasnoj stranici.
Ja jako volim cvjetove a ovdje je stvarno sve "procvjetalo".


Stranica koja me je oduševila raznobojnim cvjetovima.


Od cvjetova gospođa pravi lijepe motive, dekice ili razne ukrase.


Prekrasna korpa napunjena cvjetovima raznih boja vjerovatno spremni za pravljenje kvadratnih motiva.


Pojedinačni cvjetovi vjerovatno ukrasi za kosu.


Motivi spremni za spajanje.

Popularni postovi s ovog bloga

Prekrasne heklane bluze sa Como No Tempo da Vovo

nenocaejorge.blogspot.ba


Danas sam naišla na ovu lijepu stranicu sa mnoštvom heklanih stvarčica.

Kao što vidite na slikama imaju prekrasne heklane bluze.

Ovdje ćete naći i druge lijepe stvari i ukrase kao što je ova lijepa ćipka sa ružama.

Stranica koju vrijedi posjetiti.

Moj rad 83

Veliki šestougaoni motivi

Vrlo lijepi motivi od kojih možete praviti salvete i stolnjake jer se motivi mogu povezivati. Za izradu jednog motiva treba više od sat vremena ali zato dobijete veliki motiv.

Manju salvetu (oblika baklave) možete imati od samo četiri motiva. Kada spojite više ovakvih motiva dobijete sasvim novu sliku stolnjaka.


Heklani radovi sa Instagram profila Crochetttt.note

www.instagram.com/crochetttt.note

Prekrasna haljina za lutke. Kombinacija roza haljine i bijelih cvjetova je stvarno lijepa i  lutka je kao princeza. Ako imate malu curicu evo haljinice za nju.

Dva ranca za djecu

Salveta ukrašena cvijetovima  Za ovakve salvete naći ćete uputstva za rad 


Buket ruža

Raznobojni cvijetovi

Ukrasna  heklana narukvica




Ukrasni heklani sendvić

Dječija deka sa morskim motivima

Jastuk i deka od sitnih motiva

Nekada su se pravili ovakvi ili slični privjesci za ključe ili za ručke na vratima vitrina

Pletena zimska kapa ukrašena cvijetom

Ukrasne lutkice
Kvadratni cvijetni motivi za dječiju dekicu

Heklani radovi sa bloga Sincre art

sincreart.blogspot.ba

Bluza od heklanih motiva cvjetova i listova. Prekrasan ručni rad.

Lijep ukrasni motiv

Ovdje ćete pronači mnogo lijepih ćipki

Okrugli motiv kao podmetač za šoljice

Prekrasan prekrivač i jastuci , nešto posebnmo.

Kapa ukrašena cvjetovima

Motivi u bojama kao podmetači

Dio salvete ili stolnjaka

Moj rad 89

Kvadratni cvjetni motiv

Kvadratni motivi od kojih možete praviti jastuke ili prekrivače. Ja sam ove motive heklala od pamučnog konca "Vera". Jedan ovakav motiv možete uraditi za oko dvadeset minuta.


Dimenzije motiva su 11 x 11cm. Motive možete povezivati dok radite završni red ili kad uradite sve motive  povezati ih naknadno i tako će se pojaviti rešetka između motiva.

Ako vam se dopao motiv ovdje možete vidjeti kako sam ga napravila.



Moj rad 64

Cvijet sa laticama od ananasa

Na Internetu sam pronašla sliku ovog zanimljivog i lijepog cvijeta.

Odmah sam uzela sam konac i iglu i započela cvijet.

Cvijet sam heklala u bojama pa to malo zadrži, ali ga možete uraditi za oko sat vremena. Kada uradite žuto središte pravite lančiće u dva reda tako da se ananasi mogu preklapati. Ako želite heklati ovaj cvijet ispod je video.


Moj rad 29

Cvijet iz tri sloja

Kao što možete vidjeti na slikama cvijet se sastoji iz tri djela.

Ovo je vrh cvijeta.  Počinjemo ga iz kruga u kom heklamo 10 mrtvih bodova (10 single crochet). Kad smo spojili krug heklamo 6 lančića (6ch) i vratimo nazad i ubodemo u drugu  petlju prethodnog reda. U tom krugu koji smo dobili uradimo 2 puta niski štapić  (2 hdc) i zatim 15 jednostrukih visokih štapića  (15 dc). Sada ovaj zadnji petnaesti  štapić spajamo sa početkom lančića u dnu. Tako dobijemo ovu jednu uvrnutu laticu. Ostale radimo identično.

Za ovaj nivo imamo razliku poslije prvog reda. U drugom redu u svakom  mrtvom bodu (single crochet) raditi po 2 jednostruka visoka štapića (2dc).  Latice radimo identično.

Trći nivo ima različit početak jer tu umjesto mrtvog boda u prvom redu sada  radimo jednostruke visoke štapiće. Ostali dio se ponavlja.

Kao što vidite različit je broj latica na svakom nivou. Vi odaberite koliko  latica želite. U prethodnom redu morate imati duplo toliko štapića jer  vam idu …

Sa bloga Edimara Comim

edimaracomim.blogspot.com


Prekrasan cvjetni stolnjak i salvete


Evo uvećane salvete tako da je možete uraditi i sami

Još jedan cvjetni stolnjak


Velika slika cvijeta

Heklana torba u plavim nijansama

Prostirka za kupatilo

Komplet prostrki za kupatilo ukrašen ružama




Još jedan komplet za kupatilo ukrašen ružama

Lijepa heklana torba

Ovo su samo neke lijepe stvari sa ovoga bloga. Ako su vam se ove slike svidjele  posjetite blog i možda nešto odaberete i kupite.

Moj rad 27

Kvadratni motiv u bojama


Danas sam na Instagramu vidjela ovakav motiv pa sam ga i ja uradila.

Motivi su lijepi, trebate samo odabrati boje koje prave lijep kontrast.

Ako ste raspoloženi da pravite više ovakvih motiva možete napraviti prekrasnu dječiju dekicu,


Ovaj motiv sam radila malo više od pola sata, ali kad radite više motiva onda to ide brže.

Koristila sam pamučni konac "Tango" i iglu br. 3.


Veličina motiva je 13 cm.











Preljepe nesvakidašnje salvete gospođe Draigune

www.instagram.com/draiguna/


Gospođa me oduševila svojim radovima.

Nemojte mi zamjeriti zbog puno slika sve su mi se dopale,  nisam ni jednu mogla izbrisati.

Ovdje ćete naći i neke nesvakidašnje salvete, baš posebne što druge žene nemaju.


Ova gospođa ima odličan ukus. Tako lijepo usklađene boje da su njeni radovi stvarno "praznik za oči".







Sve su slike dobre rezolucije pa ako dobro heklate moći ćete  i bez šeme uraditi takav motiv ili salvetu.