Preskoči na glavni sadržaj

Moj rad 141

Ukrasni cvjetni motiv
Ovaj lijepi motiv možete napraviti za manje od pola sata. Ako želite zadnji red možete prepraviti i napraviti tako da možete spajati više ovakvih motiva. Meni se svidio ovakav (pojedinačan motiv) koji će mi služiti kao ukras, a može biti i kao podloga za ćaše ili figurice. Ovaj motiv sam heklala pamučnim koncem  Vera i iglom br. 3. Veličina motiva je 17 cm.


Ako želite možete pogledati video kako sam napravila ovaj motiv.


Heklani radovi sa Instagram profila Crochetttt.note



Prekrasna haljina za lutke. Kombinacija roza haljine i bijelih cvjetova je stvarno lijepa i
 lutka je kao princeza. Ako imate malu curicu evo haljinice za nju.


Dva ranca za djecu


Salveta ukrašena cvijetovima 
Za ovakve salvete naći ćete uputstva za rad 



Buket ruža


Raznobojni cvijetovi


Ukrasna  heklana narukvica





Ukrasni heklani sendvić


Dječija deka sa morskim motivima


Jastuk i deka od sitnih motiva


Nekada su se pravili ovakvi ili slični privjesci za ključe ili za ručke na vratima vitrina


Pletena zimska kapa ukrašena cvijetom


Ukrasne lutkice

Kvadratni cvijetni motivi za dječiju dekicu


Ukrasna tegla


Ćipke i raznobojni motivi



Na ovom profilu ćete pronaći mnogo finih stvari. Ovdje imate razne pletene i heklane mustre, uputstva za izradu (korak po korak) i mnogo zanimljivih ideja tako da i sami poželite
uraditi neke radove. Nadam se da će se i vama dopasti ovi radovi.

Popularni postovi s ovog bloga

Prekrasne heklane bluze sa Como No Tempo da Vovo

nenocaejorge.blogspot.ba


Danas sam naišla na ovu lijepu stranicu sa mnoštvom heklanih stvarčica.

Kao što vidite na slikama imaju prekrasne heklane bluze.

Ovdje ćete naći i druge lijepe stvari i ukrase kao što je ova lijepa ćipka sa ružama.

Stranica koju vrijedi posjetiti.

Moj rad 83

Veliki šestougaoni motivi

Vrlo lijepi motivi od kojih možete praviti salvete i stolnjake jer se motivi mogu povezivati. Za izradu jednog motiva treba više od sat vremena ali zato dobijete veliki motiv.

Manju salvetu (oblika baklave) možete imati od samo četiri motiva. Kada spojite više ovakvih motiva dobijete sasvim novu sliku stolnjaka.