Preskoči na glavni sadržaj

Moj rad 141

Ukrasni cvjetni motiv
Ovaj lijepi motiv možete napraviti za manje od pola sata. Ako želite zadnji red možete prepraviti i napraviti tako da možete spajati više ovakvih motiva. Meni se svidio ovakav (pojedinačan motiv) koji će mi služiti kao ukras, a može biti i kao podloga za ćaše ili figurice. Ovaj motiv sam heklala pamučnim koncem  Vera i iglom br. 3. Veličina motiva je 17 cm.


Ako želite možete pogledati video kako sam napravila ovaj motiv.


Moj rad 77

Mala salveta sa cvjetom u sredini




Za heklanje ove salvete sam koristila pamučni konac "Koral" br. 15 i iglu za
heklanje br. 1




Veličina salvete je 27 cm, a možete je uraditi za jedno poslijepodne.
Ako imate konca u bojama onda svakako uradite tako da se istakne cvijet.



Ako želite uraditi ovakvu salvetu ispod je i šema.




Popularni postovi s ovog bloga

Prekrasne heklane bluze sa Como No Tempo da Vovo

nenocaejorge.blogspot.ba


Danas sam naišla na ovu lijepu stranicu sa mnoštvom heklanih stvarčica.

Kao što vidite na slikama imaju prekrasne heklane bluze.

Ovdje ćete naći i druge lijepe stvari i ukrase kao što je ova lijepa ćipka sa ružama.

Stranica koju vrijedi posjetiti.

Moj rad 83

Veliki šestougaoni motivi

Vrlo lijepi motivi od kojih možete praviti salvete i stolnjake jer se motivi mogu povezivati. Za izradu jednog motiva treba više od sat vremena ali zato dobijete veliki motiv.

Manju salvetu (oblika baklave) možete imati od samo četiri motiva. Kada spojite više ovakvih motiva dobijete sasvim novu sliku stolnjaka.


Heklani radovi sa Instagram profila Crochetttt.note

www.instagram.com/crochetttt.note

Prekrasna haljina za lutke. Kombinacija roza haljine i bijelih cvjetova je stvarno lijepa i  lutka je kao princeza. Ako imate malu curicu evo haljinice za nju.

Dva ranca za djecu

Salveta ukrašena cvijetovima  Za ovakve salvete naći ćete uputstva za rad 


Buket ruža

Raznobojni cvijetovi

Ukrasna  heklana narukvica




Ukrasni heklani sendvić

Dječija deka sa morskim motivima

Jastuk i deka od sitnih motiva

Nekada su se pravili ovakvi ili slični privjesci za ključe ili za ručke na vratima vitrina

Pletena zimska kapa ukrašena cvijetom

Ukrasne lutkice
Kvadratni cvijetni motivi za dječiju dekicu